روئینگ سواران المپیکی ایران رقبای خود را شناختند-راهبرد معاصر

روئینگ سواران المپیکی ایران رقبای خود را شناختند

با برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌ها قایقرانان روئینگ در المپیک پاریس رقبای خود را شناختند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 25
کد خبر: ۲۵۱۶۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسابقات روئینگ المپیک پاریس از صبح شنبه ۶ مرداد در استادیوم دریایی ورس سور مارنه آغاز خواهد شد. افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ، فاطمه مجلل در قایق تک‌نفره سنگین‌وزن و مهسا جاور و زینب نوروزی در قایق دونفره سبک‌وزن نمایندگان روئینگ ایران در این رقابت‌ها هستند.

عصر امروز با برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌های رقابت‌های قایقرانی روئینگ المپیک پاریس ملی‌پوشان کشورمان رقبای خود را شناختند. بر این اساس در دور مقدماتی رقابت‌ها دو قایق دختران ایران شنبه و یکشنبه به مصاف رقبا می‌روند.

فاطمه مجلل قایقران گشورمان و پرچمدار مراسم اختتامیه، در گروه اول مقدماتی روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن روز شنبه از ساعت ۱۱:۳۸ شنبه ۶ مرداد با رقبایی از اوگاندا، آفریقای‌جنوبی، اسپانیا، استرالیا و نیکاراگوئه رقابت می‌کند. قایق‌های اول تا سوم این رقابت به یک‌چهارم نهایی و مابقی به شانس مجدد می‌روند.

مهسا جاور و زینب نوروزی در گروه دوم مقدماتی روئینگ دونفره سبک‌وزن از ساعت ۱۰:۱۳ روز یکشنبه ٧ مرداد با حریفانی از ژاپن، پرو، رومانی و آمریکا روبه‌رو خواهند شد. قایق اول و دوم این رقابت به نیمه‌نهایی A و B و مابقی به شانس مجدد راه پیدا می‌کنند./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار